à paris

nettoyer et laver

Kategori: Allmänt

Städa och tvätta. Det är lite sånt man kan ägna sig åt medan snön smälter bort från gatorna. Lovar att ni ska få fler soliga bilder från i lördags som plåster på såren! Idag hade jag mina två konferenser med en lång håltimme emellan. Otroligt nog upptäckte jag att Hanne från min klass i gymnasiet gick samma morgonlektion som jag, så vi bestämde oss för att luncha och tiden sprang iväg. Helt sjukt att vi varit i samma stad i över en månad och gått på samma skola utan att ha sprungit på varandra - men väldigt kul att vi faktiskt gjorde det till slut!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Bra jobbat!

    Har du koll på Sims3-skivan också så kan du ta jobbet som mamma vilken dag som helst! Obs! Ta mig inte på orden :)

    Kram

    Svar: Lagade en jättegod middag igår också, laxpasta - du skulle vara sååå stolt! Ooooops den satt i min dator... Varför behöver ni den? Haha... puss och kram!
    Agnes Östberg

    2013-03-14 | 09:18:38

Kommentera inlägget här: