à paris

un peu occupé

Kategori: Allmänt

Lite upptagen. Jag är ledsen för världens sämsta uppdatering på sistone, har pluggat så mycket till slutproven och regnet har öst ner. Ska ta igen det när jag kommer hem, för just nu vill jag bara njuta av min sista tid här i Paris! Efter provet var över i lördags släppte äntligen all oro och vi var dödstaggade inför kvällen. Vi åt middag och förade hemma hos Elin, sen vårt älskade Six seven där vi dansade barfota på sofforna och studsade runt som om det var vår egna lekplats. Vi hann även med en sväng till Le Baron! På söndagen var jag och Mimmi ute vid Versailles och turistade och det var så otroligt vackert. Vid nio kom vi tillbaka till stan och då satte vi oss på Café de Flores mysiga uteservering och drack varm choklad. Idag har vi haft lunchdejt med Elin på Kooka Boora och jag har haft avslutning för mina danselever. De var så duktiga!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: