à paris

paris saint germain

Kategori: Allmänt

Paris Saint Germain. I fredags efter skolan träffade jag Camilla en stund, hon har flyttat hit och börjat jobba på Disneyland, så himla häftigt tycker jag! Sen på kvällen vart det hemmalyxmiddag med Mimmi & Clara innan Elin, Philippa, Julia & Julia kom över för lite vin och senare utgång. Som alla min dagar framöver spenderade jag lördagen med att plugga och vid femtiden åkte vi till Parc de Prince för att hämta ut våra biljetter. Åt varsin cheeseburgare innan vi krigade oss tillbaka till arenan i spöregn. Men gud så bra det var! PSG vann med 3-1, Zlatan gjorde två mål, de är redan ligamästare och det var Beckhams sista match någonsin. Allt avslutades med fyrverkerier och eufori, HELT underbar kväll!
 

Kommentarer

  • cecilia fryxå säger:

    Hej! Har läst din blogg ett tag nu eftersom att jag själv flyttar till Paris för att jobba på Disneyland till sommaren. Skulle du möjligtvis vilja ge mig din kompis namn?:) vore kul att veta nån mer svensk som jobbar där :)

    Svar: Hej! Vad kul :) jag mailar dig hennes namn! Lycka till i sommar!
    Agnes Östberg

    2013-05-21 | 14:42:56

Kommentera inlägget här: