à paris

un anniversaire

Kategori: Allmänt

En födelsedag. I tisdags fyllde bästa, finaste Elin 19 år och det firade vi med en överraskningspicnic/champagnefrukost i Jardin du Luxembourg! Så himla mysigt och sen sken solen och det blev över tjugo grader. Vi åkte en sväng till Marais på eftermiddagen och på kvällen hade vi bokat bord för sju på Hotel du Nord. Maten var fantastiskt god och sen gick vi vidare till lite barer och klubbar, drack drinkar och dansade tills fötterna gjorde ont. Igår storhandlade jag och sen var jag, Mimmi & Linn på Merci och drack te och åt scones. På kvällen hängde vi på La Perle med Elin!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Salut Agnes! Ca va? Vilken fin blogg du har, och vad kul ni verkar ha. Underbart! Jag önskar jag kunde åkt och hälsat på dig. Jag och familjen var i Göteborg förra helgen, träffade morfar, Inger och Stella. Magnus och company var också där. Vi hängde i Slottsskogen, spelade pingis i garaget, trampade elcykel och frossade i räkor. Må så gott! Ta hand om er. Vi ses! Kram från moster.

    Svar: Åh hej! Ca va! Tack så mycket, vi har verkligen jättekul. Vad mysigt det låter med Göteborg, vi får ses och äta räkor även i sommar. Ha det så bra tills dess, kramar!
    Agnes Östberg

    2013-05-16 | 21:47:09

Kommentera inlägget här: