à paris

meilleures chaussures

Kategori: Allmänt

Bästa skorna. Idag hade jag min första fonetiklektion som tyvärr inte var lika spännande som jag trott... Hur som helst har solen skinit idag och jag, Johanna och Saga åt lunch i Jardin du Luxembourg innan vår andra lektion. Vet inte riktigt hur provet gick, men det är skönt att det är över. Nu ska vi strax gå och handla mat för veckan och ikväll ska vi träffa Mimmis kompis Gabriella. (Vi får se hur/om jag kommer fortsätta med bloggen, nu när jag inte kan ta bilder med min iphone känns det mest jobbigt.)
 

Kommentarer

  • Doris B säger:

    Åh vad tråkigt med din iPhone! Men du får inte sluta blogga för det, det är så kul att läsa dina inlägg.... Du kanske hittar en billig mobil med hyffsad kamera...
    Kram!

    2013-03-04 | 22:32:21
  • Berit säger:

    Hej Agnes! Måste hålla med Doris; snälla, sluta inte blogga, det är så himla kul att följa dig à Paris! Med så många kompisar, kan du kanske låna en mobil och fota när du behöver, tills du kan fixa en egen! Kram

    2013-03-05 | 14:58:09

Kommentera inlägget här: