à paris

rattraper

Kategori: Allmänt

Komma ikapp. Hann inte skriva igår så får ta igen lite nu. I måndags blev vi kvar på middag hos Elin och hon lagade supergod spaghetti bolognese. Efteråt kilade vi ner till boulangeriet och köpte macarons! Igår efter skolan var jag och fikade med Mimmi, Olivia som är här i två veckor och Johanna från klassen. Olivia hängde med hem till oss sen för lite middag och myshäng. Idag har jag köpt nya skor (åh!) och haft mina första "conferences". Det är som föreläsningar och den första om poesi & sång var helt okej. Den andra om Paris däremot - jag och Elin höll på att dö av tristess och fattade ingenting. Istället mötte vi upp Mimmi och Olivia och åt frozen yoghurt med jordgubbar & browniebitar. Känns som även verkligheten kommit ikapp en och jag är dödstrött. Vill bara äta nutella och sova i ett dygn...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: