à paris

le vieux campeur

Kategori: Allmänt

Den gamle camparen. Jag vaknade på fel sida och dagen började pissdåligt. Som tur var vände det! Skolan var roligare idag och efteråt köpte jag en crepe till lunch och började gå mot bussen. Då plötsligt kände jag igen affären Le vieux campeur och insåg att jag hamnat i exakt samma kvarter som vi bodde i när jag var i Paris med familjen 2008. Helt sjuk deja vu! Sen gick jag för att köpa mina kursböcker och träffade på tre klasskompisar. Tog sällskap med dem till sekreteriatet för att hämta ut den sista boken och de är verkligen så trevliga. Idag har solen skinit och jag har till och med hört fåglar kvittra!
 

Kommentarer

  • Berit säger:

    Hej Agnes!

    Läser med spänning din blogg, fantastiskt kul! Det verkar som att ni trivs bra och jag är bara lite avundsjuk... Ha det bra! Kram Berit

    Svar: Heeej Berit! Vad roligt att du läser :) vi trivs superbra här nere! hoppas allt är bra hemma :) massa kramar!
    Agnes Östberg

    2013-02-16 | 14:21:12
  • Pappa säger:

    le vieux campeur, pappas favoritaffär!

    Svar: Jaa hihi precis :)
    Agnes Östberg

    2013-02-17 | 14:58:06

Kommentera inlägget här: