à paris

deux belles filles

Kategori: Allmänt

Två snygga tjejer. Vaknade upp lite nervös för idag skulle jag få mailet om vilken klass jag hamnat i. Hamnade inte i samma klass som Elin och mina franskalektioner kommer vara måndag, tisdag, torsdag och fredag 12.30-15.00. Kommer ha fler lektioner (fonetik osv.) men dessa är inte bestämda än. Vet verkligen inte om det känns bra eller inte, det får vi helt enkelt se imorgon! Hur som helst - dagen idag började med att jag och Mimmi tog en riktigt nice springrunda. Utsikt över både Louvren och Eiffeltornet! Käkade sen lunch och mötte upp Elin för lite shopping på Marc Jacobs och crêpes. Just nu jobbar Mimmi och jag håller på att tvätta vår första tvätt, håll alla tummar...

Kommentarer

  • Doris B säger:

    Hej Agnes! Kul att kunna följa dig här och läsa att du/ni har det bra i det fina Paris!!! Helt klart måste det vara mycket roligare att jogga med Eifeltornet som utsikt i stället för träsket runt Kyrksjön eller ännu värre snöslasket som kom till här. Njut, njut, njut!!!! Stor kram på alla hjärtans dag! :Doris

    Svar: Hej Doris! Vad kul att du läser :) det är helt underbart faktiskt! Det ska jag göra :D stor kram till hela familjen! /Agnes
    Agnes Östberg

    2013-02-14 | 09:28:34

Kommentera inlägget här: