à paris

un resto américain

Kategori: Allmänt

En amerikansk restaurang. Igår var jag, Mimmi och Elin och drack milkshakes på HD diner, ett ställe med väldigt blå belysning. Emma & Fredrika hade tipsat om oreos/peanut butter så det var vi självklart tvungna att prova och vi dog milkshake-döden. Sen var vi så mätta att vi inte orkade någon middag. Idag hade jag planerat att plugga hela eftermiddagen men tog en fika med Johanna, Saga och Hanbi istället och nu har tiden sprungit iväg litegrann. Ikväll ska vi hur som helst träffa Felicia och hennes kompisar som är här i Paris över lovet. Äntligen helg!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Peanut butter och orios - nja, jag tror jag hoppar över den dieten...

    Men ett tips från mig är att besöka din hotmail :)

    Kram från oss

    2013-04-06 | 10:11:03

Kommentera inlägget här: