à paris

haute couture

Kategori: Allmänt

Haute couture. Helgen som gått har varit den värsta sen vi kom hit och jag orkar inte skriva om den. Så - i måndags hade jag mitt tredje prov och efter det gick jag hem till Elin, åt brioche med vit choklad och kollade på Sex and the city tills Mimmi kom. Då åkte vi till Hotel de Ville för att gå på gratisutställning och titta på vackra klänningar. Igår åt vi även gratis glass från Ben & Jerry's - man kan säga att vi har anammat Ove-livet till hundra procent. Senare hade vi mysmiddag hemma innan jag tog bussen till Saint Germain och Le Crocodile där vi möttes ett gäng från klassen. Väldigt trevligt var det!
 

Kommentarer

  • Berit säger:

    Hej Agnes! Roligt att läsa din blogg igen, jag tänker på dig! Kram

    Svar: Tack Berit! Massa kramar!
    Agnes Östberg

    2013-04-11 | 15:16:14

Kommentera inlägget här: